fredag 22 maj 2009

Bloggeliblogg


Idag har varit en sån där produktiv dag där jag fått galet mycket gjort. Jag har läst böcker, pillat navelludd, klappat katten (det lät som ett uttryck för onani men jag menar alltså att jag klappat min katt.... fan det låter fortfarande snuskigt, vad är det för fel på mig??), vattnat tomaterna och stirrat i taket.
Gick för att träffa Vågen (som jag för övrigt funderar på att rita en stripp/skriva en bok om, han är en märklig prick) på los pubbos, men gick hem tidigt pga brist på pengar, cigg och ork.

Dart Wader var med och höll i ställningarna.
Spock med.


Igår fick jag en massa god mat av farmor, rostbiff, kycklinggryta, sallad, tomater och bröd, nom nom. Ska fixa mig en macka nu snart, efter jag uppdaterat er om mitt spännande liv.
Fick även ett par sommarskor, vis:

Snäll farmor.

Jag har för övrigt bestämt nig vad jag ska göra med mitt liv. Jag ska söka in på nån serieteknarskola, rita den nya Nemi, bli rik, snygg och berömd och bara hänga med Lina Neidestam hela dagarna. Och köpa ett ritbord, ett ljusbord, en scanner, en sån där grej som man kopplar till datorn och ritar med...vannu det heter....ja, bli jävligt ball helt enkelt. Och snygg, snygg ska jag bli. Träna på gym och köpa nya kläder. Glömma att jag inte har några social skills och börja hänga med coola typer som bara dyrkar mig. Eh, ja, typ så.
Flytta till stockholm kanske? Sälja lägenhet, man, katt och barn och bara dra? Eller färga håret knallrött kanske..... fast det klashar nog med plitorna på mina kinder. Fan.
Ska f ö sluta dricka (utom en dag per helg) så jag får törnrosahy och 100% färre bilringar.

men först ska jag som sagt äta en macka.

Inga kommentarer: