onsdag 27 maj 2009

Är Jag Nöjd?


Tja... lite kanske?

Jag var o hängde med Vågen i slottskogen i..... måndags? Jo det var i måndags och det var ju trevligt värre, som vanligt.

Var dock inte beredd på hur fort vinet slog så det slutade med att Anna fick vara babysitter åt mig hemma hos sig när jag skulle vingla omkring på stadens gator för jag kan själv men det slutade bra iaf :)

Lite nattsudd bilder från kvällen



And now for something completely different, un tass.


ps På tal om inget alls, jag drömde inatt att jag och Ingrid sjöng på världens största scen framför tusentals människor tillsammans med Madonna och jag sjöng en hel låt solo, ballt, jag drömde även att jag fött upp en ny art pungdjur som tappade framtassarna när den blev rädd och hade tre ben, samt att jag hjälpte stålmannen stoppa en våldtäkt. Jag har hållt stålmannen i handen, superballt.

Inga kommentarer: