fredag 30 januari 2009

Fredag Morgon

Klockan är 09.30 och jag är vaken, nu är dygnsrytmen tillbaka i vanlig form igen, skönt, men ändå inte.
Jag gillar att vara vaken på nätterna då det är tyst, bra program på tv och mysigt som fan hemma. Jag älskar att ligga i sängen klockan fyra, fem och läsa pondus eller nemi medan jag dricker en kopp te och lysnar på mina snarkande grannar (jo, dom hörs.)
Visst, detta är skitmysigt, men egentligen tror jag det beror på att på natten är man fri. Det är ingen som ringer en, man FÅR inte diska, dammsuga eller tvätta, inga jehovas vittnen som knackar på dörren, man har inga ärenden i stan som man verkligen vill slippa.... osv.
Nu är simon här och hälsar på hos mig, han ska söka jobb i gbg och kanske flytta hit om han hittar något. Annars blir det stockholm. Hoppas det blir här.

vi hörs senre, nu börjar tv programmen för dagen.

Inga kommentarer: