onsdag 20 augusti 2008

Rotfyllningsdagen

Ok, news flash, this just in;
Att en rotfyllning skulle göra ont är en myt.

Kan ni tänka er det?? Inte jag iaf. Men det känndes inte ett dugg. Det som gjorde ont var den galet stora hästsprutan som man får i tandköttet och under tungan, det gör ont, yessiree, men sen är det hur lugnt som helst.
Tänk om man visste det innan? Jag har legat och oroat mig för detta varenda natt i en ca en månad, onödigt som bara den. Jag tror jag är över min tandläkarskräck.

Stesoliden som jag fick ta worked wonders, shit va flummig jag blev. Tandläkaren fick leda mig till rummet, jag gick som om jag downat en flarra whiskey, sen slängde jag mig i stolen o bara "bring it ooooon, mofos!!!" Nä så sa jag inte men det var så jag tänkte.

Men då vet ni att studies have shown att en rotfyllning är ingen biggie.

Skönt va?

:)

2 kommentarer:

Max sa...

Jag visste att det skulle gå bra!
Du skall få 300 spass till klänningen, det var så den kostade i runda slängar, va? Vi hörs snart för en lunch - på fredag kanske?
Det där manga-porträttet på burgundy, har jag gjort själv - och du kan göra ett du med, gå hit bara - gratis och kul!

http://www.faceyourmanga.com/welcome.htm

Erica sa...

japp, i runda slängar kostade den det. tack! :)
Vi tar absolut en lunch på fredag, låter bra.
ska kolla manga grejen, kul!