måndag 11 augusti 2008

Kul Ju

Häng med så mobbar vi 70talet ett tag! :)

4 kommentarer:

Max sa...

Jomen, så var det förr i tiden när man var en ung Plaid-Stallion! Mycket snyggt - det här är andra grejer än brallor som sitter på knäna! Ton, finess och kvalitet säger jag bara! Come back please - Glorious 70's!

Fan jag glömde ringa upp dig igår - jag hörde ditt meddelande, Sorry!

/Gleamin' Glowhead

Erica sa...

hahaha jo, jag vet :)

by the way, jag har kollat vad gleamin' glowhead ska vara: "soon her mama with a gleaming gloat heard" men jag tycker såklart att min är bäst :)
sushi nån gång eller???

Max sa...

Fredag? Skall i och för sig iväg och lira i Halmstad - åker nog på eftermiddagen nån gång - men jag är ju på nya kontoret på dagen, vi skulle kunna träffas och dra en sushi uppe vid stigbergstorget - om du har lust att komma dit?
Vi rings innan och bestämmer något!

/Streamin' Flowhead

Erica sa...

låter bra :)
vi hörs!

/Bleedin' Growhead