onsdag 31 mars 2010

Påskfeber

Hejar på datorn just nu att den ska komma igång och lyckas ladda ner mina slitna cdskivor. Behöver musik nu när det är så fint väder. Simon och jag gick till delsjön förra veckan nån gång, hur vårigt som helst.
Påsken har exploderat i affären, överallt är det ägg och kaniner.
Min födelsedag börjar ju också närma sig, men den tänker jag skita i. Jag bjuder hem mamma, mormor och morfar, vega och thomas hänger väl med, smilar upp mig och låtsas vara glad, känner mig som ett ufo bland allt tomt prat och tröttsamma frågor. Men vad gör man inte för ens mysiga släkt. Pappa, Anna-Karin och farmor kan jag träffa dagen efter eller innan, det blir så trångt här annars. TRÅKIGT att jag är fuckt ekonomiskt den här månaden igen (men det är bannemig den sista ggn, i april får jag ca 9000 och simon 11-12. SKÖNT) så jag kan inte ens baka en rutten tårta eller nåt. Får köpa nåt billigt att bjuda på. Suck. Fml.
Men som sagt, jag tänker skita i min födelsedag annars, inget party med polarna dvs, dels att jag inte har råd, dels att jag inte har lust. Känner inte för att fira mig själv just nu. Men vi får se hur det blir, det är ju ett tag kvar.
Vi får in en stooort lass varor imorgon, så det blir till att lyfta, bära, märka, sortera, plocka fram hela dagen lång. Tur att jag gillar mitt jobb iaf.

1 kommentar:

Ellen sa...

INGE PARTY!!! WTF Erica! Klart du ska ha partaj, lär bli värt!