torsdag 18 mars 2010

Det rör sig framåt.

Snart är det vår! Det känns i luften! Härligt.
Jag gick med Martin igenom chalmersområdet efter vi varit på bio och sett Alice i Underlandet, deltagrillen var igång (någon grillade iaf) och det var "varmt". Nästan som vår. En föraning. Det är mysigt när chalmeristerna vaknar till liv (de har ju såklart funnits där hela tiden men då tillknäppta och omkringhalkandes på isen), hela området börjar lukta grill och spontana vår(fylle?)bröl hörs. Nu ska det bara bli grönt också. Tänk att man bor i ett nördparadis, så lycklig man kan vara.

Alice var bra, SYND bara att jag glömt glasögonen hemma och fick kisa slash försöka inte låtsas om hur suddigt allt var igenom hela filmen, trots att vi satt på rad fyra. Filmen var väl bra, jag får nog se den en gång till för att den verkligen ska sjunka in.
Johnny Depp var söt. Som vanligt.

I förrgår (typ) fick jag ca tjugo st stora påsar M&M's som gått ut av jobbet. Inge bra för planen att rasa i vikt. Fan.

Det är husfest på Rotary med Ryssland tema den 27:e.
Jag går dit, om Martin och Simon hänger med och om jag har tid att hitta något riktigt ryskt att ha på mig. Typ.... nåt svart. Och så kan jag färga håret svart, ta på kolsvarta lösögonfransar och knallrött läppstift och tvinga alla att kalla mig Natascha. Jag kan köpa ett fejkdiamanthalsband och ha den röda läderjackan med fuskpäls runt kragen som jag fått av Anna-Karin på mig. Skyhöga klackar. Breda höfter i en snäv kolsvart kjol (check!). Jättestora..... eh.... jättemånga näsdukar i bh:n. Nej skit i det där sista. Maffigt och pråligt och ryskt ska det vara iaf. Lång ciggaretthållare? Var får man tag på en sån?

2 kommentarer:

Max sa...

Aha! Du är här och skriver igen...
Du, har du ett par såna där 3D-glasögon att låna ut till mig?

Erica sa...

japp, det är jag :)

haha no, sorry! :/