onsdag 18 november 2009

Hej Bloggen.

Gått upp halv sju. Släppt in städtanten halv åtta. Åkt till farmor. Åkt till jobbet. Jobbat till halv fem. Middag hos farmor. Bråk ock skratt. Hemkomst. Rotary pub för en lugnande öl eller två. Hem illa kvikt då dom andra upplyser mig om att Mg är där med sin nya brud. Spytt på vägen hem och hemma (ej på grund av de två öl jag hann dricka). Fann tröst i Simon, True Blood och avtagandet av ringen (vilket jag borde gjort för länge sen men hope är en motherfucker att ha ihjäl. Ikväll gjorde susen.)

Phew! Ok, enough smärta för en kväll. Nu plockar jag upp min skit och stoppar det i min indigofärgade väska, målar läpparna röda och går vidare med livet.
The show must go on! and whatnot.

Puss o kram

p s Imorgon är min första dag helt ensam i affären. Det kommer vara myspys, sjukt kul och jävligt nervöst. Fatta att jag drömt om att stå i en underbar liten affär helt själv och med allt ansvar sen.... forever. Jag brukade dagdrömma om det när jag stod och led i sko & väsk helvetet. Nu är jag där. HA!
HA!!

Nu ska jag gå och försöka lägga mig. Inte tänka. Inte tänka. Inte tänka. Snälla gud, låt inte mina tankar slita isär mig inatt.

Inga kommentarer: