lördag 18 juli 2009

Ut Med Det Gamla, In Med Det Nya!!

Ok, nu får jag för fan ta och rycka upp mig lite, det hjälper ingen (förutom vissa läskiga varelser som stoppar en crazy straw i huvudet på mig och suger i sig all min energi) att sitta och deppa och tycka synd om mig själv. (Av någon anledning funkar inte länkfärgerna men clicka för att del på "crazy straw".)
Visst!
jag har gråtit tills ögonen svullnat ihop och
Visst!
jag har stått på gränsen till en stor jävla avgrund men nu får det fan vara nog.
Jag kan deppa för mig själv när jag inte masserar tangentbordet med mina skrivnödiga fingrar. Blir nog mest bara obekvämt för mina tusentals läsare.

Vad nytt i mitt fantastiska liv, you ask? Well... Den 28 ska jag ÄNTLIGEN åka och hälsa på Simon i sthlm, ska bli skitkul!
Eller så blir det inte skitkul och vi gör som vi brukar göra här hos mig, han sitter vid datorn och jag sitter med näsan i en bok, men det ska ändå bli toknajsbajs att komma ifrån stan lite. Och nåt spännande hittar vi nog på.

Jag ska ÄNTLIGEN få shoppa loss på Grey's American Food Store vilket jag inte gjort sen jag och Christian var där och såg The White Stripes för typ 100 år sen, Bounce tvättmedel, how I've missed you!! Pop Tarts!! Och vågar jag ens nämna det.... (förlåt pappa...) Kool-Aid!!!

Jag har även bestämt mig för att 1. se den nya Harry Potter filmen när jag är där (jo, Simon, du ska med) och 2. när jag är där ska jag klippa av håret till axlarna, som en ny fräsch start. Jag vet att Anna-Karin sagt att hennes (mycket snälla) syster som är tokbra kan fixa det för en billig peng och det vill jag ju supergärna men om the mood ticks me och om det inte är för dyrt gör jag det då. Annars är vet jag att det kan ta...lite tid att ordna en hårklippnings get together hos pappa, han, precis som jag, behöver ca. 3-6 månader att få tummen ur och göra det vi sagt att vi ska göra. Inget fel med det, jag tror att vi båda spenderade mycket av vår 2-D tid som sengångare.

What else is new?
Jo!!
Jag har äntligen kommit på en utbildning som jag vill satsa på. Jag skriver om det lite längre fram när jag pratat med dom på Columbus om det hela och vet lite mer om kostnader o skit, men det är väldigt mycket på tapeten och jag tycker det känns 100% spännande och rätt. Blir ni nyfikna får ni ringa och fråga mig om det! ;)

Ikväll ska jag ut med Johanna till Greta's (perfekt att dra på gayklubb men inte är redo att ragga upp nån ny riktigt riktigt än) och innan dess blir det förfest hos Ann (en gammal gymnasieklasskamrat) med rosetequila och vodka, sen, som Johanna skrev, dansa tills fem på morgonen och efterfest på det :D

Nu ska jag hitta en outfit som skriker "ERIIIICAAAA!!!" och göra nåt trevligt och snyggt med håret och fejset, sen Praty Praty som Sessa brukar skriva.

Puss!

ps. Jag inser att jag kanske verkar manodeppresiv, först ett tungt inlägg, sen en rolig bild, sen ett tyngre hej-jag-håller-på-att-tappa-förståndet-inlägg och nu det här, men whudevva. When yr up yr up, right? :)

Inga kommentarer: