söndag 16 november 2008

Blandade Bilder

You can take the girl out of the trailerpark,


Nån som minns Carrot Top? Jag gör det, från typ varenda mardröm jag hade som liten. Trodde att han var nån slags vidrig docka då, när jag inte fattade så mycket pga låg ålder men nu.... killen är ju ett monster. Jag skulle inte kunna vara i samma rum som denna människa. Fy bubblan.

Dra upp brallorna innan (den nog otroligt förkrympta) minimoroten syns, puh-leeze!!

Den här planschen vill jag ha hängandes åvanför min byrå så jag ser den så fort jag vaknar på morgonen, skulle bota all form av deppighet


Dagens sanning eller "duh-moment" nr.1


Every fathers dream


Courtney Love;

Jag har gått i samma klass som en tjej som tycker att C Love är den snyggaste, coolaste tjejen någonsin.
Eh, nej.

Dagens sanning eller "duh-moment" nr.2


LOL!


LOL!


Dagens sanning eller "duh-moment" nr.3

true, so true.

nr 4....

so very, very true

En dos av Star Wars såklart...

Jag vill ha en sån här dräkt och så vill jag att Mg ska ha en guld bikini på sig.

Haha, håller med

...fast snygg var han ju

One in every family


Good advice


Och till sist;



Hoppas ni lolade lite iallafall.

1 kommentar:

Max sa...

Jag lolade!!!
Lite skön söndagsläsning!