onsdag 29 oktober 2008

Eine Kliene Uppdatering

jaha då kanske det är bäst att skriva något medans man ändå sitter vid en dator.
Idag har jag och magnus varit på middag hos hans mamma. Hans pappa och syrra var inte hemma så hon var nog lite ensam i det stora huset. Det var mycket trevligt, god stekt....eh...nån slags fisk och potatis soppa. Baddare och te till efterrätt. Fick låna med mig en bra bok hem.

Imorgon ska jag till Jana på rondellen (som numera heter arbetsforum men som alltid kommer vara rondellen för mig) och träffa en från ams och nån psykolog (tror jag, det lät så på Jana) och vi ska bestämma hur vi ska gå vidare med utredningen av min mentala friskhet (höhö) (nä men på riktigt). Sen blir det full rulle mot en förklaring på varför allt är so frickkin crazy all up in my huvud. Och hur vi ska göra med arbete och så i fortsättningen. Hoppas dom tar mig på allvar, men jag ska bara var mig själv och berätta allt, så får det gå som det går. Kommer ju att träffa dom många, många ggr till i framtiden så det blir nog mer än nog tid till det.

Senare på eftermiddagen är det Lod, vilket är en slags kul grej som Jocke, Erik och Robert (bland andra) gör då de drar runt på stan och festar mitt på dagen och är allmänt skräniga och, tja, ganska packade, men det är bara en kul grej. Ska dra runt med dom ett tag men har tyvärr bara en tjuga kvar av stålarna så det blir inte så mycket party för mig. Lika bra, jag börjar ju bli gammal. Ser ändå sjukt mycket fram emot detta imorgon. Var längesen jag träffade det gänget.

Tjaha..... Sen på torsdag ska jag och mediumet (mediet?) Mona ta reda på vem fan det är som spökar hemma hos mig. 700 pix kostar det, som farmor snällt bjuggar på då det börjar bli dags att gräva upp (no pun intended) vad som härjar hos mig. Plus andra intressanta frågor jag har. Vem var det som sa mitt namn högt och tydligt bakom mig ute i skogen hos nicklas morsa för några år sen? Är jag på rätt väg i livet? Är Mg den rätta för mig? (Det tror jag ju.)
Det kan vara värt att poängtera att det inte är nån gammal spådam jag hittat längst bak i en hänt i veckan utan någon jag fått rekommenderat till mig av en mycket trovärdig tjej som själv fått hjälp av denna Mona.
Ska bli sjukt intressant, I'll keep you posted.

Nu får det vara nog, ska kolla in lolcatsen och fb en gång till sen blir det den spännande boken, sen off to Bedfordshire.

kram på er!

P.S. Simon, kom hem.

2 kommentarer:

Max sa...

Halloj!

Vad står LOD för?
På min tid hette det "tonårsfylla mitt på dagen" - TMPD...

Bra att du har kommit igång med utredningsgrejerna, och det skall bli spännande att få höra vad den där telefonsessionen mynnar ut i!

Love U hon.

Pops

Mg sa...

lod: lodis, att loda sig

:)

tar med mig brevet från mona imorgon

/erica