måndag 19 maj 2008

Trött

är jag.
Festen gick bra, Magnus och jag dansade vilket var kul, jag fick stå på hans fötter :)
Stämningen var helt ok och sedan på efterfesten hemma hos mamma pratade hon och jag ett bra tag om allt som är så jobbigt emellan oss. Det var riktigt riktigt skönt. Jag var ju ganska ledsen vid det laget och grät mig till söms, mamma låg brevid mig och strök mig på ryggen, det behövde jag. Nu känns allt mycket bättre.
Idag vaknade jag och åt en god frukost, sen fick jag vara modell åt sessa när hon skapade konst, häftigt. Om hon lägger upp bilderna på facebook slänger jag up dom här (om jag får såklart).
Orkar inte skriva mer nu, kollar på Girl, Interrupted (en favorit) och sen ska jag sova. Bädda först kanske.
Ja ja, vi hörs :)

1 kommentar:

Max sa...

Gott att höra att allt gick bra och att det känns lite bättre nu!