måndag 28 januari 2008

Vill Ha

Jag har aldrig varit modetjejen, jag gillar inte att alla ska se likadana ut och att man måste klä sig i dyra kläder för att verka lyckad, eller hela mode hypen från usa bla bla bla men just en sån här vill jag väldigt gärna ha:



Det är en Gucci Black HoboBag storlek Large, 500:- just nu på tradera.
I love it.
Jag gillar formen, stor och pösig, ser snygg ut till rätt outfit (herregud, skrev jag "outfit"??).
Jag gillar att Gucci loggan inte syns om man inte tittar efter, jag gillar att bettet på axelremmen är svart.
Visst, den har gulddetaljer *rys* men det gör inte så mycket.
En permanent silverpenna fixar det om det blir för jobbigt.

Fan, jag skulle vilja bli lite mer klädintresserad, ägna dagar åt att hitta snygga vintage klänningar o skit i mysiga små butiker som luktar nag champa, flumma runt och fynda.

Vill verkligen ha ett jobb nu, jävlar vad jag är shoppingsugen.

Inga kommentarer: