torsdag 20 januari 2011

har suttit vaken hela (nja) natten och bloggsurfat, bl a lina neiderstams blog (ni vet hon som tecknar zelda och femi-snusk serier om halvrunda underbara kvinns som ligger med biffiga hunks...... och DÄR förlorade jag dig kära läsare) och på något sätt hamnade jag på kissies blogg. HJÄLP!!! tänkte jag och var tvungen att väcka killen och peka typ "titta! titta!!! :O" men sen klarnade det, det är ett alter ego, thank fuck for that. Hoppas jag inte drömmer mardrömmar om det där bruna skelettet med det blonda risiga håret on top inatt. Hon är ju värre än Pelle Snusk ju. minns ni honom? I do.

godnatt.

1 kommentar:

karrokaja sa...

Härligt att se dej igång igen!! har väntat!!!

Men vad lustigt!
Hänger också på den där råbarkade (men ack så cool!) feministmurrans blogg.. så roliga inlägg där...

Sen hamnade jag också på kissies XD
Och man blir ju minst sagt förvånad, man skulle kunna snacka i evigheter om den där tokiga kissie... kvinna som man är så tar man det värsta dramatiskt och sitter upprörd och hyperventilerar samtidigt som man snabbt och dreglande häver ur sej osammanhängande saker om nån kissie, killen frågar "är du kissnödig eller vad?"